Laatste week

25 november 2019 - Oranjestad, Aruba

Wauw wat is de tijd snel gegaan!! Mijn laatste week op Aruba is jammer genoeg ook van start gegaan.

Wat een week vol met leuke dingen ondernomen zou worden is helaas net iets anders begonnen. Afgelopen vrijdag mijn laatste werkdag gehad bij Dragonfly, daarna gezellig willen borrelen met de collega’s bij het restaurant na afloop. Wat een gezellige avond was eindigde voor mij op de Spoedeisende hulp.

Het krijg van een shot on fire vonden mijn handen niet zo prettig. Beiden handen volledig 1ste graads verbrand en oppervalakkig 2de graads. Vandaag terug naar het ziekenhuis om naar de blaren te laten kijken. Het loopt helaas toch allemaal anders dan wat ik had gehoopt.  Sta er toch wel echt van te kijken hoe het hier geregeld is met de ziekte kosten. Zit je in het Nederlands Caribisch gebied en moet je alle ziekte kosten voorschieten.......(gelukkig heeft ome DUO betaald😜😜)

Een laatste week had ik mij dan toch anders voorgesteld. Al mag ik vind ik zelf als nog niet klagen, want immers zit ik nog op Aruba met 30 graden terwijl het in Nederland al heeft gevroren.

We gaan er een toffe laatste week van maken!!

Ayo!

1. Gésa Vries:
    Nog veel plezier , en sterkte met je handen 😘
  2. De Buurtjes van nr 20:
    25 november 2019
    Jeetje dat is niet leuk om het zo af te sluiten!! Sterkte alvast en tot volgende week!!
  3. Cindy:
    25 november 2019
    Sterkte schat, rond het toch nog positief af xxxz