Al 1 maand

22 september 2019 - Oranjestad, Aruba

Hey hey,

Het is weer tijd voor een update!!  Wat gaat de tijd toch ontzettend snel. Afgelopen week zat ik al 1 maand op het eiland en heb ik er nog 2,5 te gaan.

In deze eerste maand op Aruba heb ik zoveel leuke dingen mogen mee maken en doen! Ontzettend veel nieuwe vrienden gemaakt en samen vele avondjes uit geweest. Het is eigenlijk van zelfsprekend dat we elke woensdag, vrijdag en zaterdag uitgaan met een grotere groep.

Natuurlijk gaan we niet alleen telkens alleen maar uit, maar doen we ook andere leuke ‘toeristische’ dingen! Lekker alle stranden afgaan en een bruin kleurtje proberen te krijgen zover als dat kan (ik heb rode haren en sproeten ;p)

De laatste dagen hebben we hier een paar tropische regenbuien gehad. Dit was af en toe best lekker, want dan kwam er weer want wind en was het iets minder warm. De rest van de dagen was het heel erg windstil en was het af en toe niet uit te houden hoe warm het was.

Ook gaat het op stage beter, langzamerhand begin ik mijn draai te vinden (met wat hulp hier en daar) en kan ik mijn opdrachten steeds beter vorm gaan geven.

Af en toe is het wel moeilijk om om te gaan met de verschillende culturen en daar dan de verschillende normen en waarden in. Alles gaat hier lekker op het gemakje en nergens is haast voor, hier kan ik mij af en toe nog niet in vinden, omdat ik heel anders gewend ben in Nederland. Het is dus af en toe een klein beetje frustratie weg slikken, maar daarna gaat het helemaal goed!!

Dikke kus Anouk!!

1. Cindy:
    22 september 2019
    Gewoon zo doorzetten! Ge doet het goed he ;) beetje om leren gaan met "morgen is weer een dag" en "poko poko" is zeker wel goed :D Mis je wel hoor
  2. De Buurtjes van nr 20:
    22 september 2019
    Maar goed dat je duidelijk aangeeft dat je maar 3 dagen op jak gaat daar, anders zouden we bijna denken dat je in Chersonissos zat... Succes en reuze benieuwd naar je volgende blog! Grtz van nr 20!