Accreditatie

9 april 2019 - Weert, Nederland

Zoals ik in mijn vorige post heb beschreven ben je als mbo stagiaire afhankelijk van een accreditatie van het SBB (officiële erkenning van een leerbedrijf). Juliette had tijdens ons mail contact een paar weken geleden deze accreditatie aangevraagd, hierdoor is dit proces in mijn geval erg snel gegaan. Vandaag te horen gekregen dat bureau Traimerdia officieel een erkend leerbedrijf is voor studenten met de opleiding Sociaal maatschappelijke dienstverlening niveau 4.

Dit betekend dat ik vanaf nu een stage contract kan gaan aanvragen bij mij op school. Zodra deze is aangevraagd kan ik deze laten tekenen door Juliette en het officieel laten vast leggen. Als het contract ondertekend is betekend het ook dat ik dan mijn vliegticket naar Aruba mag gaan boeken. Tevens kan ik dan ook mijn verblijfplaats gaan vast leggen en mijn auto gaan reserveren. Na het boeken van mijn ticket kijk is toch echt wel het meeste uit. Zodra ik deze heb geboekt is het toch wel allemaal heel erg officieel.

Aankomende week komt Juliette naar Nederland waar ik haar ook zal gaan treffen.

Een vervolg blog hoop ik dan ook weer snel te kunnen schrijven!!