De afgelopen tijd

29 april 2019 - Weert, Nederland

Hoi allemaal,

Het is weer een tijdje geleden dat ik een blog heb gemaakt. De rede hiervan is doordat ik op 17 april een operatie aan mijn hand heb gehad en hierdoor niet goed kon typen.

Op vrijdag 19 april ben ik met de trein naar Maastricht gereisd (vanuit mijn woonplaats is dat gelukkig niet zover). Op deze dag heb ik Juliette mogen ontmoeten en wat was het leuk! Juliette gaat mij tijdens mijn stage in Aruba begeleiden bij Traimerdia. We hadden elkaar nog nooit gezien, waardoor het net op een blinddate leek toen we elkaar moesten zoeken op het station in Maastricht. Een 'voordeel' was dat ik met mijn hand in een mitella liep waardoor ik wat meer opviel. Een super leuk en leerzaam gesprek met Juliette gehad waardoor het mij nog een beter gevoel gaf om in mijn eentje van de zomer naar het eiland te kunnen vertrekken.

Na afloop van mijn gesprek heb ik gelijk contact gezocht met mijn coördinator van de buitenland stages van mijn opleiding. Tijdens dit gesprek met mijn docent heb ik een brief opgesteld voor de directeur van mijn afdeling voor de allerlaatste goedkeuring. En gelukkig heb ik deze gekregen!! Nu wordt het tijd om mijn checklist te gaan afvinken. Te beginnen met het vastleggen van een huurauto tijdens het verblijf op Aruba (op Aruba kun je namelijk niet rekenen op het openbaar vervoer en is een autootje extra handig). Daarna mijn appartement, omdat ik snel een appartement moet hebben voordat deze al weg zijn voor de periode dat ik in Aruba ben heb ik deze ook gelijk laten reserveren.
Een tip voor mensen die deze stap ook ooit willen maken: een creditcard aanvragen, omdat je hiermee je huur iedere maand moet kunnen betalen.

En zodra ik aankomende week mijn creditcard heb ontvangen kan ik eindelijk mijn vliegticket gaan boeken!!