Het begin

25 maart 2019 - Weert, Nederland

Hi!

Even voorstellen mijn naam is Anouk Broens en ben 18 jaar oud. Momenteel studeer ik Sociaal Maatschappelijke Dienstverlening aan het Koning Willem 1 College in Den Bosch. Nu zit ik mijn 2de leerjaar, maar volgend jaar (tevens laatste jaar) heb ik vanuit school de kans gekregen om in het buitenland stage te gaan lopen.

Toen ik 15 jaar was ben ik naar Aruba geweest voor mijn maatschappelijke stage van mijn middelbare school het Citaverde College. Dit was een periode van 5 weken die ik als erg leuk heb beschouwt.

Nu ik vanuit school een nieuwe kans heb gekregen, moest ik gelijk weer aan Aruba denken. Ik wilde zo graag terug!

Na contact te hebben gezocht met StagesAruba voor een stage plek (in november 2018) heb ik 22 maart 2019 te horen gekregen dat ze niks voor mij konden vinden/betekenen. Naar aanleiding hiervan heb ik zelf een bericht op Facebook geplaatst. Hier heb ik veel reacties op gekregen, maar een die er echt voor mij uit sprong was het berichtje van Bureau Traimerdia. Contact met Juliette (de directrice) gehad wat gelijk klikte. Ik wist het zeker, hier wil ik stage gaan lopen. Omdat ik mbo-student ben moeten de organisaties waar je stage gaat lopen SBB-Leerbedrijf gekeurd worden (vaak is dit de hoogste drempel voor organisaties). Juliette heeft op het zelfde moment dat ik dat aangaf een keuring aangevraagd. Wat mij meteen het gevoel gaf dit zit goed!

Eindelijk mag ik zeggen dat ik een stage heb gevonden. Nu kan ik eindelijk gaan starten  met het treffen van voorbereidingen, zodat ik in augustus naar Aruba kan vertrekken.

1. De Buurtjes van nr 20:
    25 maart 2019
    Succes Anouk! Yes you can!!!
  2. Cindy:
    25 maart 2019
    Super leuk om je te mogen volgen! Zal met plezier meelezen. Alvast heel veel succes en poko poko hé ;)
  3. Tanja Caelers:
    Super leuk Anouk !! Alvast veel voorpret met de voorbereidingen op je stage 🍀🤗
  4. Saskia:
    26 maart 2019
    Ik ga je volgen lieverd 💜ben zo benieuwd
    Heel veel suxxes
  5. Ivonne Barents:
    26 maart 2019
    Wij zijn super trots op je. Gewoon durven ondernemen zo mooi💖
  6. Chantal Barents-Huijskens:
    27 maart 2019
    Wauw, kei leuk!! Heel veel succes meisje 😘
  7. Juliette van Romondt:
    29 maart 2019
    Wij kijken er ook naar uit Anouk!
    Groetjes Juliette van Traimerdia Aruba.
  8. Gésa Vries:
    9 april 2019