Al over de helft.....

10 oktober 2019 - Oranjestad, Aruba

Wauw wat gaat de tijd toch ongelofelijk snel!!

Met nog 1,5 maand op de teller zit ik nog in het mooie Aruba! Helaas moet ik dan weer terug naar Nederland, want school gaat dan ook weer voor mij beginnen.

De laatste tijd niet veel kunnen schrijven, omdat ik het ontzettend druk heb gehad met dingen bezoeken en mijn school opdrachten.  Afgelopen week heb ik toch wel de meest vervelende week gehad sinds ik op het eiland zit. Na het uitgaan afgelopen zondag werd ik wakker op maandag zonder portemonnee in mijn tas en wilde ik mijn auto pakken en naar de cafe's gaan waar ik ben geweest.....kom ik bij mijn auto en heb ik binnen 3 dagen weer een lekke auto band. Nog geen tijd gehad om mijn andere band te maken (dus had ook geen extra reserve band). Die maandag liep alles mis als het maar mis kon gaan. Uit eindelijk mijn portemonnee wel terug kunnen vinden met gelukkig alles er nog in wat van mij was.

Maar al om al na afgelopen maandag heb ik het nog steeds heel erg naar mijn zin hier op Aruba! ik vind het dan ook onwijs jammer dat ik alweer bijna terug naar Nederland moet gaan.

Maar op dit moment ga ik vooral aan mijn school opdrachten werken, maar zodra ik die af heb onwijs genieten van op dat moment mijn laatste maand op Aruba. Nog een hoop leuke dingen in het vooruitzicht die gaan komen, met heel veel leuke en gezellige mensen!!

Ayo!!

1. Cindy:
    16 oktober 2019
    Tijd vliegt! Fijn dat je je spullen terug hebt. Zet de auto als het kan in het licht ;) pasa un bon dia dushi