Laatste 1,5 maand

21 oktober 2019 - Oranjestad, Aruba

Poeh wat gaat de tijd toch ontzettend snel! Mijn laatste 1,5 maand mijn tijd op Aruba zijn dan nu toch ook echt ingegaan. De afgelopen week heb ik toch wel in een behoorlijke dip gezeten. Veel tegenslagen gehad met de auto en de verhuurster van de auto die alleen maar geld wilde zien. Gekeken met allemaal lieve mensen om mij heen op het eiland en thuis in Nederland hoe het opgelost kon worden wat uiteindelijk goed gelukt is.

Nog maar 4 weken stage lopen en dan zit mijn stage op het mooie eiland er al op. De laatste week staat op de planning voor alleen maar leuke dingen te doen met alle vrienden die ik hier op het eiland heb gemaakt.

Ook heb ik leuke dingen nog gedaan zoals een gezellige middag naar Nikki Beach te zijn geweest met een paar vrienden van hier en een paar leuke foto's gemaakt. De foto's kun je terug vinden op mijn Instagram account: anoukbroens_

Vandaag een video call gehad met mijn mentor van school om alle dingen op een rijtje te zetten en zo een goed overzicht te kunnen creëren wat ik allemaal nog moet afronden voor deze periode en welke opdrachten ik beter kan meenemen naar een volgende periode, omdat dit niet haalbaar voor mij is om dat op het eiland te kunnen doen. Met nog 5 weken in het vooruitzicht ga ik vooral intens genieten deze tijd!

Dragonfly een restaurant waar ik het ontzettend naar mijn zin heb met zowel collega's als het werk op zichzelf staand ben ik ook heel blij dat ik toen de kans heb gekregen om daar aan de slag te mogen gaan. Al een paar keer gehad dat in Limburgers tegen ben gekomen die dan ineens Limburgs met je gaan praten als je aan de andere kant van de wereld zit.....of mensen tegen komt die mensen kennen die jij ook kent in Nederland. Het is mooi om te zien ook al zit je aan de andere kant van de wereld hoe klein de wereld eigenlijk is.

Ik ben van plan om aan het einde van mijn stage periode een samenvattend filmpje te maken over de tijd die ik heb gehad met alle foto's erin van de mooie en leuke momenten die ik tot nu toe heb mogen mee maken.

Ik ga nog een paar weekjes genieten in ieder geval (dat gaat zeker lukken met 30 graden hier...terwijl iedereen in Nederland de winterjas al uit de kast heeft getrokken).

Dikke kus vanuit Aruba

Anouk

1. Gésa Vries:
    21 oktober 2019
    Mooi Anouk , geniet er nog van 😘
  2. Gerry Meulen:
    21 oktober 2019
    Ik wens je nog 5 mooie weken toe.
    En voor straks een mooie herinnering.
    Groetjes en geniet er nog van.
  3. Carla Tegelaers:
    22 oktober 2019
    Fijn om te horen dat het je goed gaat! Geniet nog maar van die laatste weken!
  4. De Buurtjes van nr 20:
    22 oktober 2019
    Gaaf hoor, beetje jaloers op de temperatuur daar...