Week 3

9 september 2019 - Oranjestad, Aruba

Wat vliegt de tijd toch voorbij! Alweer 3 weken op het mooie eiland. Elke dag nog steeds het gevoel van een vakantie.

Stage gaat gelukkig goed! En het werken in het restaurant is ook erg leuk. Deze week krijg ik mijn eigen werkplek binnen het ministerie wat ik ontzettend leuk vind.

De zondagen hier zijn voor mij echt dagen om lekker te kunnen uitrusten en bij te komen van de rest van de week. Gisteren lekker naar Baby Beach geweest met een hele groep van Blue Village om lekker een middag niks te doen!

Ook ben ik afgelopen week de hooiberg op gelopen, wat ongeveer zo een 500 traptreden heeft. Na heel wat puffen en en vermoeide benen verder was het dan gelukt om op de top te komen. Het was een strijd met mijzelf, maar het is gelukt!!

Afgelopen zaterdag heb ik kennis gemaakt met de stroom uitval van Aruba. Heb de gehele middag moeten werken in het donker, terwijl je niks zag! Het is een wel bekend probleem op Aruba dat men hier last van heeft en het uren kan duren voor het opgelost is.

Dit was het einde van mijn week drie! Op naar een nieuwe week en de aankomende tijd.

Bon Siman!!

1. Gésa Vries:
    9 september 2019
    Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt Anouk 👍😘
  2. Cindy:
    9 september 2019
    Hahaha stroomuitval probleem is op alle 3 de eilanden nog steeds het zelfde. Leuk dat het goed gaat, zet hem zo door en geniet van het mooie weer xxxz