Eerste week

26 augustus 2019 - Oranjestad, Aruba

Bon dia!

Wat vliegt de tijd toch voorbij! Mijn eerste week in Aruba zit er alweer op. Een week die vooral in het teken stond van nieuwe mensen leren kennen en vooral daarna heel veel gezelligheid. Een aantal keer opstap geweest en een leuke groep op het park hebben wij er aan over gehouden. Een leuke groepsapp met meer dan 50 studenten waar we vaker in de avonden mee samen zitten aan het zwembad bij Blue Village.

Afgelopen donderdag ochtend ben ik naar mijn stage bij Directie van Sociale zaken geweest en heb ik hier alles een beetje uitgelegd. Samen gekeken naar welke mogelijkheden er zijn en wanneer ik zal gaan starten. Aanstaande woensdag zal ik gaan beginnen met mijn stage!!!

Verder heb ik afgelopen zaterdag mijn eerste dag bij mijn bij baantje gehad. Dit was een leuke, maar vermoeiende dag. Werk wat ik niet gewend ben in Nederland en vooral de talen. Alles werd in het Engels uitgelegd en moest ik goed luisteren om alles te begrijpen. Ik was dus ook aan het einde van mijn werkdag kapot!!

Nu nog lekker genieten van een paar dagen vrij voor het echte werk gaat beginnen🌴🌴

1. De Buurtjes van nr 20:
    28 augustus 2019
    Tof Anouk!
  2. Claudia:
    1 september 2019
    Wat leuk om te lezen, Anouk! Gelukkig kun je naast het pittige werk daar ook heerlijk ontspannen, het lijkt me er in ieder geval de ultieme plek voor. Geniet ervan🌴