First day

20 augustus 2019 - Oranjestad, Aruba

Bon dia,

Mijn eerste officiële dag is al voorbij. Een dag van hopelijk geen last hebben van een jetlag en leuke dingen doen.

De ochtend was ik begonnen met het halen van boodschappen. Het was natuurlijk even gek, want thuis had ik alles. Hier moest ik de standaard dingen zoals bakboter en afwasmiddel nog kopen. Samen met Juliette een rondje eiland gedaan, en gelukkig had ik nog wat herkenningspunten van mijn reis van 3 jaar geleden.

In de middag lekker naar het strand geweest samen met Linda. Linda heb ik een paar maanden geleden via Facebook leren kennen, omdat wij allebei een avontuur in de Arubaanse zon tegenmoet gaan.

Na een gezellige middag op het strand ben ik naar DragonFly gereden. Dit is het restaurant waar ik tijdens mijn reis ga werken. Hier kan ik mijn Engels naar een hoger niveau tillen en hopelijk ook de Spaanse taal leren. Ik kom in een heel gezellig en leuk team te werken en heb hier dan ook heel veel zin in!

Vandaag start mijn tweede dag op het eiland!

(PS hebben jullie mijn filmpje ook gezien? Deze kunnen jullie ook hier op mijn pagina vinden.)

Ik hou jullie op de hoogte!

Ayo,

Anouk