Kleine update

5 juni 2019 - Weert, Nederland

Nog 2,5 maand wachten!!

Deze intro zin beschrijft precies wat ik nu aan het doen ben. Het is nu nog 2,5 maand wachten tot mijn vliegtuig naar Aruba vertrekt en ik het avontuur tegenmoed ga.

Vandaag heb ik officieel vanuit mijn school (Koning Willem 1 College) de goedkeuring gekregen om op 1december pas terug naar Nederland te mogen vliegen. Heel goed nieuws dus!!

Gisteren (4 juni 2019) heb ik per mail een sollicitatie  verstuurd naar een strandtentje genaamd Bugaloe. Dit strandtentje ligt tussen de grotere hotels op het eiland (RUI & Marriott) waar dus ook veel toeristen komen. Het leek mij leuk om tijdens mijn stage periode een bijbaantje te hebben, omdat ik graag mensen ontmoet en het een grote uitdaging vindt.

Tevens is het qua kosten niet verkeerd om op een eiland als Aruba een extra baantje te hebben. Het levensonderhoud ligt qua kosten hoger als in Nederland, waardoor je dus meer geld kwijt bent voor je boodschappen enz.

Het is afwachten op een reactie van mijn sollicitatie!

Nu is het wachten geblazen tot ik kan gaan inpakken en nog veel meer voorpret mag gaan beleven.

Dikke kus!

1. De Buurtjes van nr 20:
    5 juni 2019
    Wow mini-buuf! Wat een mooi educatief avontuur ga jij weer tegemoet! Succes!! En natuurlijk alvast bedankt voor de kaart...